Beynəlxalq və Yerli arasındakı fərq və ya “Niyə o Əjdahadan bizdə yoxdur?!

Qəzetlərin iqtisadiyyat səhifələrindəki xəbərləri oxuyarkən bir məqalə ilə qarşılaşdım. Elə ilk baxışdan məqalənin adı (CarrefourSA’da aslında ne oldu?) diqqətimi cəlb etdi və oxumağa qərar verdim. Bəri başdan qeyd edim ki, bir neçə il əvvələ qədər CarrefourSA ABŞ şirkəti Wall-Mart`dan sonra dünyanın 2-ci, Avropanın isə ən böyük Pərakəndə satış zənciri olub.
Məqaləni bu şirkətdə uzun illər müxtəlif vəzifələrdə çalışmış Nurullah Öztürk qələmə alıb.

Müəllif öz məqaləsində qlobal iqtidasi böhran zamanı şirkətin strategiyası, verilən qərarlar və uzun illər Carrefour`da CEO olaraq işləmiş Daniel Bernard`ın 1995-ci ildə şirkətin müxtəlif ölkələrdəki idarəçilərinə göndərdiyi məxfi məktubda dünyada pərakəndə sektorunun 2010-cu ilə qədərki inkişafı və Carrefour’un bu vəziyyətə qarşı tədbirlər planında qeyd etdiyi addımlardan və digər şirkət strategiyalarından bəhs olunur.

Bu məqalə vasitəsilə ilə vurğulamaq istədiyim başqa bir məsələ daha var: Beynəlxalq və Yerli şirkətlər arasındakı əsas və ən mühim FƏRQLƏR:
– Beynəlxalq markalar ilə yerli markalar arasındakı ən təməl fərqlərdən biri; qlobal markalarda bir işin təşkili, inkişaf və təşkilatlanma fəaliyyəti keyfiyyətli insan resursları vasitəsilə edilərkən, milli və yerli şirkətlərdə bu iş sıravi və adi bir iş olaraq görülür, yaxın dost, tanış və yoldaşlara həvalə edilir.
– Böyük markalar, olduqları bazarlarda sistemi yaxşı yetişmiş və təcrübəli beyinlərə qurdurub, sistem qurulduqdan sonra müəssisə fəaliyyətini normal fərdlərə təhvil verib, daha təcrübəli insanlardan isə strategiya müəyyənləşdirmək, yenilik və fərqlilik yaratmaqda istifadə etməkdə davam etməkdədirlər.
Sizcə “O Əjdahalardan bizdə olmamasının” səbəbləri elə bunlar deyil???

International Business

Advertisements

Bir cavab yazın

Sistemə daxil olmaq üçün məlumatlarınızı daxil edin və ya ikonlardan birinə tıklayın:

WordPress.com Loqosu

WordPress.com hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

Google+ foto

Google+ hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

Twitter rəsmi

Twitter hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

Facebook fotosu

Facebook hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

%s qoşulma